Oglumteksebebim 9 aylık oğlum yürüteçteyken sağ elini (hani süpermen yumruk yapıp kolunu uzatıp uçuyor ya) havaya doğru kaldırıp öyle ilerliyo normal mi çok sevimli oluyorda ben biraz evhamlı bi anneyim nöbet geçirme ihtimali var o yüzden takıyorum
Dilaramina Oglumteksebebim ay yerim onu ya😂 nöbet ne alaka onu anlamadım ben olsam gülmekten ölürüm kendi çapında oyun heralde diye😂
Ayprens Öyle yaparlar Benim oğlumda öyle yapardı ilk yürümeye başladığı zaman eller yumruk havada denge sağlıyor heralde
Oglumteksebebim Dilaramina bende gülüyorum baya ama illa bi soru işaretim vardı 😌bide uvv diye ses çıkarıyo uçak uçuruyor gibi 🙃