4 aylık kızım var kilosu 6250 boyu 66 cm doğum kilosu 3500dü. Sadece anne sütü ile besleniyor. Çişli bez sayım 5-6 nın aşağısına düşmedi hiç. Ama az önce tek göğsümü sağdım 2 saat önce vermiştim sağdığım göğsü ve 45 cc çıktı. Normal mi yani aç olsa ağlar uyumaz değil mi emiyor emdikten sonra elimde sağıyorum bakıyorum süt var mı diye genelde oluyor anlayamıyorum kaygılıyım iyi besleniyor mu sizce