Merhaba cefakar anneler🙈
Oğlum 10 aylık gece beslenmesi yapıyor ve sallanarak uyuyor.Bu arada tam artık sallanmadan uyutmaya başlıyım diye düşübürken 2 gecedir gece beslenmesine uyanmadı hazır böyleyken acaba gece beslenmesinden mi kessem diye düşündüm kilolu ve iştahlı bir bebek değil aslında.sizce ne yapayım ? Siz nasıl bıraktırdınız sallamayı veya gece beslenmeyi tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim ❤