Oğlum tam 4 aylık oldu bugün. Gözleri capaklaniyor özellıkle sol gözü ve sis diğerinden kirpik dipleri de iltihap olabiliyor ve sürekli gözleri akıyor. Doktorumuz göz muayenesi var 6. Ayda dedi ama ben 2 ay daha beklemek istemiyorum . Böyle sorunu olan varmi