060819 ilkokula kadar sallayanı gördüm 🤦🏻♀️ Benim oğlumda 25 aylık yeni bıraktırdım. Çok kafama takıyordum. Daha önce çok denedim ama hep pes ediyordum. Şimdi benim ayağımda bebeklikten kalma bi yanık izi var. Dedim ki ayağım uf oldu bak çok acıyor sallayamam seni. Çok direndi çok ağladı ama sallamadım yastığı alıp geliyordu. Babasını uyandırmak istiyordu o sallasın diye. Ama sonunda pes etti. Dün mesela 1 saat sürdü uyutmam ama en azından ağlamadı yatakta döndü durdu. Birde büyük tek kişilik ytak aldım ona. Beraber yatıyoruz. Uyuyor sonra kalkıyorum. Bazen gece uyandığında uyumuyor. Beraber uyuyoruz sabaha kadar. Sizde bu şekilde kendinizi acındırın 🤣 1.5 yaşında anlıyodur sizi. Benim aklıma bu fikir daha önce gelse daha erken yapardım. Eşime kalsa bir gün kendi bırakacaktı 😂 ama böyle birşey söylerseniz asla geri dönmeyin bu sefer blöf yaptığınızı anlar hiç inanmaz size. Zaten anneye böyle birşey olması lazım. Eşime diyorum ya ayaklarım falan kopcak kırılcakki mecburi bıraktırayım diye. Siz isteyin ve kararlı olun. Beklediğim kadar zor geçmedi benim. Önceden çok ağlardı böyle deneyince uyku eğitimi bile denedim çok ağladığı için bıraktım. Bir süre sonra diyorki bak annemin ayağı acıyor sallamayacak. Artık salla diye teklif bile etmiyor. 1 hafta oldu. Arada babasına yanaşıyor ama oda uyuma numarası yapıyor yine bana kalıyor 😂 çok inat ederse kucağımda gezdiriyorum. Çırpınmayı bırakınca yatağa oturuyorum. Sonra hafif mayışınca beraber yatıyoruz yatağa