Havva2323 biz de bugün tam 9 aylık olduk. Aynı bizde de iştahsızlık var. Cumartesi gibi kontrolümüz vardı. Doktorumuz çinko ve vitamin takviyesi verdi. 1 ay kadar kullanacağız. Çok zorlamamamı dönemsel olduğunu söyledi. Bakalım inşallah yakın zamanda geçer. 😇