Elif2409 Oradaki deri kavuk gibi mi oldu? Sert böyle? Öyle olduysa mantara çevirmiştir sudocrem falan etki etmez.
Trosyd ve impetex karıştırarak ince tabaka hakinde sür.
Yıka, kurut,havalandır, sür. Günde 3-4 defa. Bitince pişik kullanma. Tamamen geçince sudocrem sürerek pişiği önlersin bir daha.
Benim kızımda öyleydi bu iki krem hemen geçirdi artık kanıyordu, ve geceleri beziji çekerek ağlıyordu en iyi ben bilirim. Bir arkadaş söylrdi banada çok dua ettim. Sende edwrsin.