Kızlar merhaba ben doğum yapalı 2,5 ay oldu 20 günlükken sütum yetmediği için mamaya başlamıştım dünden beri bebeğim mama içmiyor başta emzirip sonra mama verirdim ama yok bulanır gibi yapıp içmedi geceden beri saba gene emzirdim bir avuç kadar da kustu acaba sütum artık yetiyor olabilir mi beside sabahtan beri üç kez değiştim cıs yapıyor ama bilemiyorum aglamiyoda kustuğu için midesi de üşütmüş olabilir diye düşünüyorum ama rahatsız gibide değil güzel uyuyor huzurlu bilemedim yetiyor olabilir mi başta çünkü 20 günlükken hiç kilo almamıştı sonradan çoğalır mi ki sorun mu var acaba bilmiyorum