AysegulEmre Ben de bebeğim doğmadan önce Solomombaby almıştım, şu an 1 buçuk yaşına yakın, hala kullanıyoruz. Bebeğim hiç dara gelemez, hemen bunalır. Ama kanguruya aldığım zaman sevdiği şeyleri birlikte yaparak o sorunu aştık. Daha yürümediği zamanlarda kanguruya geldiğinde gezmeye gideceğimizi öğrendi o yüzden mutlu olmaya başladı. Dışarıya çıktığımızda bunaldığı zamanlarda da sürekli konuştuk, ağaçları, arabaları, binaları, insanları gösterip konuştukça sakinledi. Ancak benim bebeğim de bebek arabasına asla oturmuyor. Benim de en büyük hevesim bebek arabasıyla gezen çocuklardı, o sebeple fiyat ayrımı gözetmeden Inglesina aldık, ancak pandemi sebebiyle küçükken hiç dışarı çıkamadığımız için şimdi asla alışamadı, oturtmaya çalıştığımda çığlık çığlığa kaçtı, bir kere bile oturmadı evde öylece duruyor. Varsa bu konuyla ilgili tavsiyeleriniz alabilirim 😅