_elmaliturtam Bebeğim daha 2aylik olduğu için neko marka sling aldım. sadece denedim kullanma fırsatım olmadı ama denediğimde bile bebeğim çok sevmisti bende yapısını çok sevdim çok kullanışlı diye düşünüyorum
Eymensmomm Kiwi sling aldım bebeğim için de uyuyordu bile bana çok güvenilir geldi şimdide başka şekillerde kullanıyorum
Ozii_celk HappyKids Nuna aldım gerçekten çok kaliteli kutusu bile kaliteli indirimli 300 liraydı ama hakediyor
Fulyaalinmina fistikcisahap Kraft hangi model kullandınız domino serisi aldım bebek rahat ediyor ama hiç araştırmamisim sağlıklı mı diye
fistikcisahap Fulyaalinmina seri bilmiyorum canım düz renk aldık kahverengi yenidoğan aparatı yok belli bir kg kadar kullandık
Uveecim birminikdev teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için☺️ Çok büyük ihtimalle almayız gibi duruyor bebek arabasını bile daha bir kere kullandık belki onu kullanırız
imervek Mamadusbaby kullanıyorum 40 cıktı kullanmaya başladık çok memnunun iyi ki almışım. Tek başıma takıp çıkarıyorum. Bebeğim de alıştı koyar koymaz uyuyor. Doktor kontrolüne de kanguru ile gittik doktorumuz çok güzel yakın oluyorsunuz birbirinize dedi
Arasannesi HappyKids babybee bel destekli her yöne kangurusunu kullanıyorum bebegım 1 aylıkken almıstık kullanmaya başladım 10. Ayımızdayız hala kullanıyorum.bel destekli olması ve her yöne olması tercih etme sebebimdi.diğer türlü omuzlara çok yük biniyor taşıması zor