Betulummmm İyi günler... 2 buçuk aylık kızım var.. Memede uyuyan bi bebek...Bizde durum şöyle sabah 10 gibi uyaniyo... Uyanınca emmek istiyo... Emziriyorum... Bir saat kadar oyun etkinlik derken uykusu geliyor... Emerek uyuduğu için tekrar emip uyumak istiyor... Ama karni ac olamadığı için ağzına sut helede fazla sut gitmesi onu sinir ediyor... Çek birak yapa yapa bir sürüde gaz yutup uyuyup kalıyor... Sonra koyuyorum beşiğe.. Eee yarim saatten fazla tok karna uyurken emince hem gaz hem sindirememe tavan.. Uyu uyuyabilirsen...
Ozlemelmas Betulummmm Benim de aynı ya sürekli emmek istiyor sonra da gazdan uyumuyor nasıl yapicam bilmiyorum meme vermeyince de yıkıyor ortalığı