Urasseyma3 Kanamam var ve kirkimin bitmesine 3 gun var acaba kirkimi kanamam varken cikarabilirmiyim yoksa kanamanin bitmesini mi beklemeliyim
Gunsss Urasseyma3 40 gün dolması yeterli 40 gün sonra kanama olsa bile bu özür sayılır ve lohusalığınız bitmiştir
Ikrabebek Urasseyma3 40 gün sonra özürlü sayılırsın. Abdestini alıp ibadetlerine devam etmen gerekir. Kanaman bitene kadar her namazda abdest tazelemen gerekiyor