2lokummannesiii Mom9 benziyor canım oğlum ile uykuları ama eşim ısrarla akşam 9a kadar tutuyor. Hamza da 17 aylık olunca tek uykuya düşürdüm birkaç gündür deniyoruz bakalım. Alışık olmadığına akşama kadar gözlerinin altı çöküyor 😂
Mom9 2lokummannesiii o zaman uykusu geliyo demek ki. Eşcağızın engel olmasın sonra ipin ucu kaçar gecelere kadar yatmaz diye gözünü korkut🙊😁
minnosvetontis 2lokummannesiii ahh bu can alici postt😁🥱🥱 13 aylik bazen cok inat ediyo kendi haline birakiyorum tek uyku yetmiyoo aksam 8 e dogru zombi gibi geziyoruz aksam yemegini zor yiyo 😰 butum cabamla iki uykuyu yaptirmaya calisiyorum 🤯 Burda yerimi aliyim bende 😔😔 buyusedetek uykuya gecsekk…
ecemm-6161 2lokummannesiii 2.bucuk aylık sabah 8.30 da uyanır 2 saat uyur genelde gündüz tekrarlayan 😊 Gece 11 de uykuya dalar sabah 4 te uyanır sonra 8 buçukta kalkar
Zehrakiz Mom9 evet benim kızımda doğduğundan beri çok düzenli uyurdu☺️ sizin saatlerinizden yarım saat sonra uyuyor. 21:00 da uyur mesela ama 20:30 da uyumasını çok isterim.
Mom9 Zehrakiz ama 2 yaş civarı saat 9 olması normal bence. Bu seferde erken uyanabilir bu da sizin için zor olur. Bence iyi saatleri 😊
2lokummannesiii Mom9 öyle diyeceğim canım ama gündüz uykusu 1 buçuk saat kadar ancak uyuyor az mı ya😭
Zehrakiz Mom9 doktoru o saatte uyuması gerektiğini söylüyor gelişimi için en geç saat 9 olmalı dyo bizde sinirdan donuyrz iste
Deletedmom_36 2lokummannesiii 18 ayda sabah 8.5-9 arasi uyanir 2 gibi uyumus olur1 en fazla 1.5 saat uyurr aksam 9.5 en gec uyumus olur emzirmeyi biraktigimdan beri kesintisiz uyur geceleri ☺️
2lokummannesiii Deletedmom_36 oğlum mama ile besleniyor uzun zamandır ben de kesmek istiyorum bir kez de olsun veriyorum gece düzeni oturtmak için.
Tubafadime Deletedmom_36 kaç aylıkken emzirmeye bıraktınız suan kesintisiz mi uyuyor benim kızım 17 aylik bende kestim 17 aylik daha 1 ay olmadı. Ama gece kac defa uyaniyor su iciriyorum salliyorum tekrar uyuyor.
TazecikAnne22 Deletedmom_36 Gece emzirmedrn kesintisiz uyutmayı nasıl başardınız. 14 aylığız ve saat şuan sabahın 4 buçuğu gündüz tek uyku uyusak da geceleri tekrar uyumuyoruz.. Çıldırıcam az kaldı sabır çekmekten başka bişey yapamıyorum 😭
2lokummannesiii Zehrakiz iyiymiş gayet oğlum da 1 buçuk saat belki uyuyor belki uyumuyor gündüz uykuları uzatmam lazım ama nasıl olacak bilmiyorum
ikizerkekannesi 2lokummannesiii 15 ay 19 günlük ikizlerim 1 haftadır tek uykuya düşürdümsabah8-8.30 gibi uyanırlar 1 de öğle uykusu 3-4 arası kalkıp akşam 8.30-9 gibi gece uykusuna yatarlar ama daha alışamadıkları için biraz uykusuz kalıyorlar gibi
2lokummannesiii ikizerkekannesi evet oğlum da uykusuz kalıyor gözlerini altı çöküyor ama alışacak elbet
Derin1811 Meltemm90 Zehrakiz bizde ayni 7 de uyanio 12 yatio bir saat sonra tekrar yatirsan ayri yatirmasan ayri