Esra_esra Kızımın başında ve kaşlarının üstünde böyle kuruluklar oluştu neden olmuş olabilir başına gelen var mı şampuanı mustela kullanıyorum
birfincantuzruhu Esra_esra ahh konak 🤦♀️bende mustela kullanıyorum şampuanı. şampuanla alakalı değil canım bizdede vardı. Kaslarının üstündeki daha kalın tabakaydı hatta. 3 gün önce doktora gitmiştik. Zeytin yağıyla yumuşar tara banyo yaptır ardına dedi. Gelir gelmez yaptım taradım banyo yaptırdım çok az bisey kaldı.
Elaalya Esra_esra kona olmuş. Benim yeğenimin kaşlarında ve kafasında oluyor. Zeytin yağı ile yağlayıp bir gün bekletiyoruz. Sonra tarakla hafif hafif tarıyoruz. Hemen çıkıyor. Sen daha az bekletebilirsin sizinki daha az bizim konağımız çok fazla.
acimavi Esra_esra bana da konak gibi geldi, ben de doğduğundan beri mustela şampuan kullanıyorum, doktoru mustelanın yenidoğan köpük şampuanını kullanmamı söyledi, 1 aydır kullanıyorum bayağı azaldı konağı
Ssumru Esra_esra konak gibi duruyor.. benim kizimda da oldu mustelanin atopik kremini kullandım hemen geçti ki zaten doktoruma onu onermisti
Gokceninannesiiyim Esra_esra şampuanını değiştir mustela yazmışsın ama en iyi şampuanlar bile işe yaramaz bazen. Zeytinyagı sürüp biraz bekleyip sonra erkek tarakları olur ya ince tırnaklıdır onunla çıkarabilirsin. Canı acımaz korkma. Her bebekte de olur.
Hamzaege Evet konağa benziyor ama kaş üstü olur mu bilemiyorum. Banyo öncesi saçına zeytinyağı sürüp özel tarağıyla saç köklerinin tersine bastırmadan tara konaklar düşüyor geçene kadar böyle yap bizde de vardı geçti korkma ama hafife de alma