Kizlar merhaba bebegim 3 aylik ve kakasını yapamiyor zeytinyağı verdim onunla kakasini yaptı ama sumuksu gibi yapıs yapıs kakada kan yok ama ben tinede endişeleniyorum. Doktora goturucem boyle olup duzelen var mı? Bu arada hem sut hem mamayla besleniyor beni emmiyor sagip veriyorum