Benim yeğenimde de aynı durum vardı genetiğe, yayılım sonuçlarına vs herşeye bakıldı bir türlü tam nedenini öğrenemedik. Her ay 4 tüp kan verirdi, sonuç çıkar tekrar kan verirdi. Şuan da 3-4 ay aralıklarla gelin denildi. İnşallah sizinki hemen düzelir , benim yeğenim 8 yaşında