Sevkiye ben Bi çok mama kullandım 2 çocuğumu da bebelac kullandım ve gerçekten tok tutuyor gaz problemi de ilacı kullandığım sürece çok çok yaşamadık kullandığım mamalar evolvia, aptamil, aptamil prosyneo, bebevita, humana, bunları kullandım gece uykularında çok uyanıyor Du bebelac kullandığımda beri deliksiz 4 saat uyuduğu oluyor 3 ay 12 günlük bebeğim