minikcasper Kızlar sakaryada doğumevine giden varsa hangi kadın doğum doktorundan memnunsunuz ? Ve hangi çocuk doktorundan memnunsunuz?
Esra_2020 minikcasper benim sansima dogima Nurullah sezer bey gordi ve cok sakin ebeye falan karnima basdirtmadi.cok memnun kaldim.ama sans nobette kim varsa kime denk geliyorsan artik