Smyy-91 Merhabalar herkese , oplum 16 aylık ve arada bi anne meme mama teyze cici diyor normal mi yoksa daha fazla konusması mı lazım bilmediğim ve acemi olduğum için sizlere sormak istedim :)
Sarikuzumalp Smyy-91 bazen değişebiliyor çocuktan çocuğa. mesela bir akrabamızın kızı var 3 yaşında sadece anne diyormuş doktora gitmişler sıkıntı çıkmamış beklemesi gerektiğini söylemişler. 😊
Sivsibella Smyy-91 merhaba kızım 18 aylık bu ayki aşı muaynemizde iki kelime lik cümle kurup kırmadığı soruldu bana gitti gibi mesela tabi her çocuk bir olmuyor benim kızım da tek kelime kullanmaktan yana sadece baba gitti diyor
Smyy-91 Lavantakokusu az mı kelime söylüyor yani anlamadım 16 aylık bizim ki ben bilmediğim için yazdım görüyorum bunun gibileri hiç kelime demiyolar soriyim dedim bende
Smyy-91 Lavantakokusu evet o da doğru benim yeğenimde cok inatçıydı inadından resmen konusmadı 4 yasına doğru konustu