Kızlar doktorum çatı muayenesi yaptı.Üst çatımın biraz aşağıda olduğunu alt tarafın ise çok güzel açıldığını yumuşadığını genişlediğini söyledi.Bebek fazla kilo almazsa normal doğum yaparsın dedi.Aranızda böyle birşey yaşayıp normal doğum yapan oldu mu?