Hamzaege Merhaba anneler bebeğim 9 aylık üstten 3. ve 4. kesici dişleri çıkartıyor 5 gündür ishal ve bu yüzden pişik oldu. İshal de pişik de ne yaptıysam geçmedi ne olur yardımcı olun poposu kanıyor yavrumun 😔
gamzelikizim Hamzaege doktora götür yada ozelde doktoru vrsa mesaj at benim kizimda pisikti yazdigi ilaclarla şükür geciyo
boncukanne Zeytinyağ sürüp üzerine pudra dök canım, bizde işe yarıyor bide her alt değişmede poposunu yıka havalandır.
Hamzaege boncukanne zeytinyağı da denedim pişik kremi de denedim ama pudra hiç kullanmadım evet havalandırıyorum bi türlü geçmedi iyi bi marka varsa bildiğiniz kullanayım onu
boncukanne Hamzaege Hiçbir krem bizdede işe yaramıyor maalesef bu keşfetiğim yöntemle 3 gün içerisinde geçiyor. Pudra ile de dene kuzum inşallah en kısa sürede iyileşir.
gamzelikizim Hamzaege kesin götür bende post acmistim sagolsun cok yardimci oldu arkadaslar ama muhakkak doktor gormeli