Aylin biz kaydırak aldık, kayma mesafesi biraz uzun olanından onunla baya eğleniyor. Sonra kuşu var kuşla da baya zaman geçiriyor. Kitap okuyoruz, puzzle yapıyoruz, oyun hamuru ve boya yapıyoruz. Temizlik yaparken de veriyorum eline bez ve su dolu bir fısfıs o da temizlik yapıyor, yerleri süpürüp siliyor. Sonra bakmışım akşam olmuş. Havalar iyiyken 2 3 saati dışarıda geçiriyorduk, o zaman daha rahat geçiyordu zaman ama kar yağdı yağalı sıkılıyor fark ediyorum.