Pamuk_bebegim42 Anneler merhaba bebeğim 5 aylık ilk kez bu sabah gözünün alt tarafı kirpikleri felan hep çapak olmuş sulanıyor bı de ne yapsam geçirir ki
esmaa599 Pamuk_bebegim42 temiz bir bez ( muslin gibi) ılık su ile yıkayıp silebilirsiniz.Doktotumuz bize böyle demisti.Gecmis olsun
Goktug1308 Pamuk_bebegim42 bizimde capaklanmıştı sütümden damlattım gecici gecti üç gün sonra tekrar oldu doktor kontrolümüze denk gelmişti doktorumuz damla yazdı ama temiz suyla sil capak yesile dönerse damlayı kullan dedi iki gün sonra capak yesile dönünce damlayı kullandım iki günde gecti
nazlieylul Pamuk_bebegim42 demlenmiş beklemiş çayla evet bnde tedirgin kullandm ama işe yaradı bebeğim bir aylık bile değildi