Merhabalar 3 ay 7 günlük oğlum sürekli kendini kaldırmaya ve oturmaya çalışıyor yatırınca çığlık çığlığa ağlama krizlerine giriyor. İlk baştan beri sab gaz damlası kullandık, şuan nurse harweys colax kullanıyoruz sadece.. daha önce bu durumu yaşayan anneler var mı acaba ?