Balkupum2505 6. Aydan sonra istediği zaman kapanabilir bıngıldak önem teşkil etmez 9. Ayında zaten muayenesi var bebişlerin sağlık ocağındada kızamık aşısı var o zaman sorabilirsiniz veya çok canınızı sıkıyorsa gidebilirsinizde doktora sağlık ocağındaki ebelerin yardımınıda alabilirsiniz