Goktugveannesi Merhaba hanımlar 9 aylık bebeğim var doğumdan sonra geçen ay ikinci kez âdet gördüm bu ay 2 gün gecikmem oldu önceki ay normal süresinde olmuştum böyle olması normal mi yoksa kendimden şüphe etmelimiyim çok stres yapıyorum
nickimikili Goktugveannesi aynı gibi bende 8. Ayda gördüm ama bu ay gelmedi bayada geçti 2 sene düzensizlik olması normal özellikle emziriyorsan korkma ama içini rahatlatmak için test yap istersen
curly_mom Goktugveannesi doğumdan sonra adetin düzensiz olabilir diye biliyorum ben de 🤷🏻♀️ Bebeğim 8 aylıkken oldum bi kere 1 ay geçti üzerinden ama daha olmadım 2.ye Düzene girmesi biraz zaman alabilir 🙄
curly_mom Goktugveannesi olsun doğumdan sonra toparlanması zaman alabilir. Siz kuşku dıyuyosanız bi test yaptırın tabi kii