İyi günler arkadaslar covid geçirenleriniz bu soruyu cevaplarsa cok sevinirim kardeşim covid oldu 1 hafta ev karantinasi sonrasında 1 hafta hastanede yatisli antibiyotik tedavisi gördü hafif cigerlere inmis denildi enfeksiyin var denildi en sin karaciger enzimlerindeki yukselmeden yatti 2 gün once hastaneden cikti şimdi eve 10gü izole süreci var bugün hic ayağa kalkamiyo bacaklarinda bi titreme acima oldugunu soylüyi desteksiz yürüyemiyo yaşamis biri varsa aranizda ayni durumu bilgilendirme yaoabilirmi.lütfen