ftsdmrhn Oğlum az önce karma ve verem asjsi oldu. Hemşire uyku ve halsizlik yapar dedi. Gündüz uykularında 1.5 saati geçirmeye çalışıyorum ki gece uyusun. Şimdi aşıdan dolayı uyursa uyandırmak mıyım ?
Mrs_Ladybird ftsdmrhn ben hiç uyandırmadım 2 saatte 1 kendi kalktı emdi geri uyudu gecede uykuya devam etti ah ne güzeldi 😃😃Ateş huysuzluk vs olmadı ama siz yine takip edin
Gzmkrm ftsdmrhn canım yok öyle bı dünya gece iyi uyusun diye 1,5 saatte bir uyandırman gereksiz daha iki aylık birak kendi duzenini kurar zaten o uykusunu almadan uyandrirsan huysuzluk yapar ki 1,5 sa gündüz uykusu az 2 aylık bebek icin
Renk Ay ne güzel uyusun işte neden uyandırıyorsunuz :) bizimki de sürekli uyudu kendi uyanmadığı sürece uyandırmadım.ateşini arada kontrol edersiniz.
NurayAslanoglu Renk size katılıyorum bende öğle yaptım yatarken rahat uyusun die sadece carpol verdim huysuzluğu çok oldu ama ateş aşırı hiç yükselmedi genelde 37,5 du 👍
ftsdmrhn Gzmkrm ya zafeb 1.5 saat nadiren uyuyor, yarım saatten fazla uykusu yoktur beyimizin de hani aşı vesilesiyle uyursa diye sorayım dedim 😀