Hanımlar oğlum 8 ay 22 günlük. 2 gündür öglen 2-3 gibi tek uyku yapıyor. Normalde 8gibi kalkar, 10.30 gibi 2 saat uyurdu, sonra tekrar 15te 1 saat uyurdu, gece uykusuna da 20de gecerdi . 2 haftadir sallamadan uyumaya alışmıştı sallamakta istemiyorum bende kendi haline bıraktım ama gelişiminde sıkıntı olmasından korkuyorum. Salyaları arttı sanırım diş çıkaracak, 2 dişi var zaten o zamanda gece uykusu bozulmustu😭 Sizin nasil bu ay bebeklerinizin uykusu?