ecem34 canım bebeğin büyükmüş bir küçük soğanı rendele üzerine bir çay kaşığı şeker dök bir saat beklet suyu güzelce çıksın o suyu içir ona bir 2 güne toparlar. Benim oğlum 8 aylıkken ateşlendi hasta oldu bunu yaptım hemen toparladı annemde hep bize yaparmış. Hastane hem tehlikeli hemde ilgilenmiyorlar dediğiniz gibi. Ateşi de çok yüksek değilmiş bırakın biraz bağışıklığı güçlensin ateş çokta kötü bişey değil aslında 39.5 ve sonrası kötü