Hanimlar merhaba biz bugün 9 aylık olduk gelin görün ki hiç beklediğim gibi gitmiyor dişlerimi sıkmaktan çene kemiklerimin acımaya başladığını hissediyorum .öncelikle uykularımizda bozulmalar var gündüz 3 uykudan 2 uykuya geçmeye çalışıyor bebegim Bn de durumuna göre isteğini karşılamaya çalışıyorum.kucAkta.gezerek.uyuyan bir bebek uyuttun dediğim anda gelin görün ki ust.kattan dışarıdan her yerden sesler geliyor ve uyaniyor müzik açıp.uyuttugum halde gündüz 3 saate tamamlıyoruz ama.geceleri saat başı kalkmaya başladı yıprandım artık ne istediğini bilmiyorum. Gelelim beslenmeye sizin bebekleriniz anne sütü ya da devam.sutu alıyorsa günde ne kadsr alıyor uyandıktan sonra emziriyorum ama yeterli emmiyor şom zamanlarda ve kahvaltıda sadece iki lokma yerse yiyor diğer öğünlerde de benzer iştahsızlık var nasıl bu kadar.ac kalabiliyor anlamıyorum onceden bu kadar değildi diş dönemi dedim alt.iki disi aynı anda çıktı 8 buçuk ayliken bu daha devam mı ediyor ve 1 ayi geçti hep.ayni kiloda doktora goturmeli miyim siz de bu yaşadıklarımı yaşıyor musunuz şu virüsten hiç bir şeyi yaşayamadım doğru düzgün takipli doktorumuz bile yok lütfen bana yardımcı olun bilgileriniz tecrubelerinizle şimdiden teşekkür ederim