Annikolar sabah oğluma pankek yapayım dedim cesaret edip verememiştim bu zamana kadar. Dişleri yok belki yutamaz diye. Sabah bana bi cesaret geldi sormayın. Nefis yemek tariflerini açtım elimdeki malzemelere göre yapabileceğim tek tarif 8+ olan cevizli pekmezli pankekti. Tam tarife göre yaptım tavamda granitti. Ama bi görseniz o kadar kötü olduki oğlumu bırak ben bile yiyemedim 😄 varmı elinde tam tarifi olan yarında hayal kırıklığına uğramak istemiyorum.
Birde sabahın körü diye cevizi robotta öğütmedim komşular kapıya toplanırdı ses yüzünden bardak altıyla ezdim pütür pütür oldu acaba ondan tutmamış olabilir mi ? Saygılar efenim 🤪