Benim kızım doğduğunda sıvı kaybetmişti kilosu da düşmüştü emiyodu ama yeterli doymamış demekki bizim doktorumuzda mama verin dedi ve kızım bu şikayetlerden dolayı hastanede yatmak zorunda kaldı çok üzücü günlerdi mamaya neden bu kadar kötü bakıyorsunuz doktor demiş sonuçta bi bildiği vardır diplomayı kolay almıyorlar yine emzirin biberonla vermeyin mamayı meme reddi yaşamayın ama yeterki bebeğiniz sağlığına kavuşsun