Dün kasaptan ilikli kemik aldım fakat dün yapamadım 1 gün balkonda kaldı burda hava 2 3 derece gece - 15 falan bozulduğunu düşünmüyorum ama kaynamaya başladığında yeşil yeşil köpükler oluştu ve suyuda yeşildi o suyu doküp tekrar su koydum bu normalmi arkadaşlar