Merhaba bebeğim 17 günlük. İnce battaniye Müslin ile geceleri kundak yapıyorum yoksa kendi yüzüne vurup uyandırıyor. Fakat ne kadar yapsam da en ufak mızmızlanmada kundak olduğunu anlayıp kolları çıkarana kadar kıyameti koparıyor asla kundak yapamıyoruz. Sorum şu nette boydan fermuarlı kundaklar satılıyor. Onlardan kullanan var mı işe yarıyor mu alsam 😊