Kızlar 18.ay asımızı olmaya gittik bas cevresi kilo boy ağzına damla derken zaten aglamaya basladı korktu cocuk sandalyede kucagımda kolundan bir aşıyı yaptı ama bizimki nasıl ağlıyor nasıl kurtulmaya calısıyor zor tuttum ikinci kolda da aynısı oldu cebelleşirken aşıyı tam soktugunda çıktı iğne sonra yeni enjektörle yaptı ama töh möh diyerek söylenerek birinden tutması için yardım isteyerek yeniden yaptı şişebilir falan dedi. Sorun olur mu acaba iki kere batırması endişe ettim