Merhabalar, bugün rota aşısını kendim vereceğim bebeğime ama geçen buralarda rota aşısını oda sıcaklığında bekletip öyle verin diye bir şey okudum. Doktorumuza da ulaşamıyorum evde rota aşısı yapanlar buzdolabından çıkarıp direkt mi verdiniz yoksa beklettiniZ mi? Mantık olarak bana dışarıda beklerse canlı aşı sonuçta ölür gibi geliyor.