Merhaba sün 4 aylık kontrolümüz vardı ve doktorumuz 5. aya doğru tadımlara başlayalım ki 6. Ayda ek gıda yemeye başlasın dedi ve banada mantıklı geldi.Sadece anne sütü veriyorum bu arada.3 gün tadım kuralına bağlı kalarak ilerleyen ve sebzeden başlayalım dedi şimdi size sorum şu ilk gün 1 çay kaşığı deniyor onu nasıl yapıyorsunuz buhar aparatıyla küçücük bi sebze haşlamak mantıklı gelmedi az suyla haşlayıp çatalla ezeyim diye düşündüm ama siz nasıl yaptınız bu şekildeki az porsiyonları ?