Yagmuricenkiiz 18 aylik olmak uzere, bizde yeni kestik. Yeni kesebildik.. ac olmadigindan okdr emindimki bende. 3 4 gun uykusuzlugu goze almistim artik. 7. Aydan beri desteksiz uyuyordu ona ragmen 10 kez kalkiyodu. Gece yatarken 21.00 gbi, meme de uyuyacak bak hadi eee ee yapalim ona dedim yatirdim kizimi. 2 saate geri kalkti memeeee diye. Meme uyumustu ya annecm, daha gunaydin olmadi gel su icelm dedim tabiki kabul etmedi😂 kucagma aldim, optum, kokladim konustum yatirdim uyudu. 2 gbi yine kalktı. Yine ayni seyleri yaptik bu kez uyumasi zaman aldi. 6 ya geliyordu saat. Cnku alismis emip yatmaya. Hak veriyorum ona.
- Gun de yine ee ee yaptik memeye. Aayni seyler tekrarlandi ama daha kabullenmisti. Daha kisa surede uyudu 4e geliyodu saat.
3.gun hic uyanik kalmadi sık uyandi yine ama konusunca geri uyudu.. su iciyo artik teklif ettigimde.
Veee 4. Gun gic uyanmadiiii 1 bucuk yilda ilk kez deliksiz uyumustuk ve mucize gbiydi. Her cocukta bukdr cabuk olmayabilir, daha cabukta olabilir tabi ki. Sandığımzdan daha akıllılar. Ve cabuk ogreniyorlar.
Mutlu uyanıyoruz, verimli oluyoruz cok şükür. Bu arada 5. Gun biraz direnmeli oldu, protesto etti. Ama ck aglamasina firsat vermedim ben kucagma aldim sakinlestirdm falan. Pes edecekmiyim diye denedi beni. Anne sabrı cok onemli. Bol sans ve bol sabir dilerim