günaydın herkese. Kızım 3 ay 20 günlük. Son günlerde uykudan uyanır uyanmaz avazı çıktığı kadar ağlıyo, dokunuyorum öpüyorum hipnoz olmuş gibi tepkisiz. Anca kucağıma alıp kaldırıyorum anınds susuyo sanki ağlayan o değil 😬 ve gözünde 1 damla yaş yok sadece ses yani. Başına gelen var mı neden böyle bu bebişko 🤒