Merhaba anneler,
benim kızım 5 ay 8 günlük. 3 ayına kadar mükemmel uykulu, az gazlı bebeğime 3. Ayda rotavirüs aşısı yaptırdık ve o günden sonra uyku düzeni diye bir şey kalmadı. Aşıdan 8 gün sonra da kakadan kan geldi. Doktorumuz süt alerjisi, süt ürünlerini keselim dedi. Kestim. 20 gün sonraKakada kan, huzursuzluk, uykuya dalamama biraz düzeldi. tam 4 ay 10 günlükken de tamamen düzene girdi. 5 aya geldik ve doktorum 2. Doz rota yapalım ben ama alerjisi var dememe rağmen Rotavirüs tehlikeli hastalık, alerjiyi zorlayacağı kesin değil dedi ve yaptırdık. Bingo yine uykusuzluk, huzursuzluk, 2. Gün kakada kan. Diyetimi bozmadığıma eminim, hep aynı besleniyorum ve malum evden çıkmadığımız için de tehlike arz edem bir durum yaşamadım. Ama doktorumuz hala aşıdan olabilir demiyor. Başına gelen var mı? Gerçekten bu aşıdan sebep diye düşünüyorum artık.