Necla61 Geçen yıl anneme hediye almıştım cam çaydanlık. Demliği kırılmıştı gelene kadar. Satıcıyla iletişime geçtim fotoğraflarını attım. Bir iki gün içinde yenisini yolladılar saglam gelmişti neyseki. Cam ürünler maalesef kargo şirketlerinin dikkatsizliğinden dolayı kırılabiliyor. En son sidefer damlayı netten aldığımda damlalıgı parçalanmış geldi. Onu yollamadım eskisi var diye ama kargoyu aldığınızda hemen bakmanızı ve sağlamsa öyle teslim almanızı öneririm.