April canım hiç zorlama 18 ayına kadar yürür yürümezse o zaman bi doktora götürürsün bizim doktorumuz bize öyle dedi. Zamanı gwlince yürücektir bizimkide öyle, bizim bi arkadaşın çocuğunun kemiği kaymış bildiğin yandan çocuk tam basamıyor kızımla aynı ayda sürekli yürütmeye çalışıyorlardı çok üzülüyorum çocuk yan basıyor ayağının üstüne basamıyor