May01 öncelikle tebrik ederim, gülerek büyütün inşallah bebeğinizi . Bende sizin gibiydim , hipp kullanmıştık biz , 30 cc yeterli . Ama emzirmekten de vazgeçmeyin , sık sık tutturun memenize , bol su için , zamanla inşallah bol bol gelecektir sütünüz