Emirim
Kizlar aksama doktorumuza da sorucam ama dayanamadim once buraya soruyorum oglum 5 aylik daha once hic bi doktor üfürüm duymadi tirnak uclari ve dudaginin ustu hafif mordu onun icin kardiyolojiye gittim bugun eko cekildi aciklik var dedi ordaki doktor yani bu kalbinde delik var mi demek 6 ay sonra kontrole cagirdi rapor verdiler ama birsey anlamadim boyle bisey yasayan oldu mu cok üzgünüm zaten dogdugundan beri gripti ishaldi simdide alerji cikti neye oldugunu bulmaya calisiyoruz hic duzelemedik😔😔