Merhabalar kızlar ; oğlum 1 yaşında , bu zamana kadar hep bez olarak prima aktif bebek kullandık , hiç sızdırmadı , pişik yapmadı çok seviyoruz , bazı arkadaşlarım büyüdü artık çok fazla sıkıntı olmaz , minies marka falan da kullanabilirsin diyor , bez değişikliği yapan oldu mu bu yaşlarda , ya da daha ekonomik bezlere dönen , fikirleriniz için teşekkür ederim 🙏🏻 💖