Bebeğim 3 aylık ve emziriyorum saç boyalarında kanserojen madde olduğu malum sütüme geçer mi geçmez mi doğru olur mu emin olamadım doktorlarda bu konuda hep farklı görüş savunmuşlar, baktığın zaman ne kadar sağlıklı beslenmeye çalışsakta kanserojen içerikli şeyler istemesekte tüketiyoruz.. saç boyası etki edecek derece de zararlı mı kararsız kaldım siz nasil yaptınız doktorunuza danıştınız mı bu konudaki görüşlerinizi merak ediyorum ..?