Ruzgarsmummy ilk annelik, tecrübesizlik, hormonlar bir araya gelince insan ne yapacağını şaşırıyor bir de üstüne kolik, gaz, alerji, reflü gibi şeyler eklenince dünyanın sonu gibi hissediyor bilirim maalesef. Bende onunla ağlardım oturup, biraz uyusun diye 2,5-3 saat ayağımızdan indirmeden salladıgımızı bilirim. Ama şimdi 11 aylık oğlum, 7. Aydan sonda gaz sancıları bitince düzen kurmaya başladık ve gece 10 saat kendi kendine uyur çok şükür.
sanslıysanız 3 aydan sonra azalır, 4. Ayda biter kolik. Ben şansız ufak bir yüzde içindeydim😁Biri söyleyince küfür gibi gelirdi ama koligin tek çaresi zaman. Bebeğiniz bu ağlamaları, gaz sancılarını, krizleri hiç hatırlamayacak ve onda kalıcı bir etki bırakmayacak. Bunu düşünüp kendinizi teselli etmeye çalışın.
eğer şüpheniz varsa da mutlaka diyete başlamadan önce katı diyet taraftarı olmayan bir alerji doktoru ile görüşün. Bu tarz diyetleri aylarca yaptım ve 11 aylık oğlum hala yapmaya devam ettiğim ürünler var. Anne için hiç kolay değil. Gereksiz yere yapmanız ise durumu daha da kötü hale getirir. İlk gittiğimiz alerji doktoru katı diyet verip patates hurma ve hoşaf hariç herşeyi yasaklamıştı resmen. Ne param ne hakkım helal olsun adama. Boşuna eziyet cekmişim o kadar ürün keserek. Sağlığımdan oluyordum, az kalsın emzirmeyi bırakacaktım boş yere. Bunlar ciddi doktor değerlendirmesi ile karar verilmesi gereken şeyler.