hayatbuiste Arkadaşlar kulağımda bi dolgunluk hissi var. Konuşurken sanki zonklama oluyor, böyle bir şey yaşadınız mı. Bugün doktora gidicem de size de sormak istedim. Korkuyorum.
zeynep_krktk hayatbuiste Akıyomu kulağın banada aynısı olmuştu ağrı yapıyodu duymamaya başladım antibiyotik ve kulak damlası vermişlerdi 3 günde falan iyi oldu orta kulak iltihapıymış
Arven10 hayatbuiste orta kulak iltihabı başlangıcı olabilir benim kıkırdak çıkışı çok dar olduğu için kulak kiri içeride kalıyor o yüzden senede 2 defa fln doktora temizletiyorum dediğiniz belirtiler bişon (kulak kiri) birikimi gibi geldi
hayatbuiste zeynep_krktk ağrı başlamadı bende, akma biraz var. Ay inşallah geçer, çok rahatsızlık verici bi durummus bu.
zeynep_krktk hayatbuiste Ben çok beklemiştim geçer diye diye 1 2 hafta rahat bekledim sonra tıkandı duymadım fena ağrı yaptı