Sungurhan tahminimce bebeğiniz 1-2 aylık anca vardır o dönemde bebeklerin kan dolaşımı çok yavaş oluyor en yavaş olduğu yerde ayaklar ve eller o yüzden soğuk olması çok normal, büyüdükçe kalbi daha hızlı kan pompalamaya başladıkça onlar da ısınacak merak etmeyin🌸